۱ پاسخ

مامان بزرگ من همیشه میگه هر وقت حس کردی مریض شدی استامینوفن ساده بخور توی شیرتم میره بچه مریض نمیشه خودتم خوب میشی
من که هر بار امتحان کردم خوب شدم😁

سوال های مرتبط

مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی