خانوما دیگه چه چیزی کمه برای ساک نی نی🫠

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام اگه خواستی یه سرهمی بردار. یه پارچه نرم تریکو که اگه شستیش خشکش کنی. قنداق فرنگی هم برداری خوبه.

ناف بند رو سیسمونی ها دارن که باید با پد الکی ببندی روی ناف بچه که عفونت نگیره و زود خوب بشه

ناف بند چیه

من فلاکس آب و شیشه شیر و کمی شیرخشک هم گذاشتم
ناخنگیر و پودر نزاشتم نیاز نیس
لباسم آستین بلند جلو دکمه دار دوتا گذاشتم

آپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

زیرانداز تعویض بردار
لباس دکمه دار بذار اینا برای روز اول خوب نیستن عزیزم
شلوار اضافه بردار

شیشه شیر و فلاسک

به جای آستین کوتاهه بلوز دکمه دار بردار
جوراب براش بزار
احتیاط یه شیشه شیر بردار
پستونک رو از تو بسته بندی دربیار و بجوشون
کلاه یکی دیگه هم بردار شیر دوش هم از تو بسته بندی دربیار بجوشون

پودر بچه و ناخن گیر مگه لازمه؟؟

این لباسا خیلی بزرگ عزیزم

کلاه گرد هم بردار

سلام برای بند نافش چیزی بر نداشتین؟

مبارک عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد