۴ پاسخ

استرادیول برا چی میخوری؟

اگه مشکل ترویید نداری
عصر ها نشاسته بزن آب بخور
لوبیا سبز هم بپز بخور
برای ضخامت رحم عالیه

منم ماه پیش گیر نیومد استروژن داد بعدش همون کارو میکنه دیگ

آره عزیزم بگیر استرادیول اصلا پیدا نمیشه استروژن بگیر

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری