نی نیم تکون خورد حس کردم🥹 🐥💙

۹ پاسخ

چطور بود تکون خوردنش؟🥺
انشالله که نینیتو صحیح و سالم بغلش بگیری

منم هم هفته شمابودم حسش کردم الانم که واضح🥺🥺🥺🥺🥹😍😍😍

آخی عزیزممممم🥹🥹❤️

بمونه برات عشقم

ای جان
از منم الان داره میزنه ب شکمم😂

آخی جان ،من چون بارداری دوممه از هفته دوازده حس میکنم

یکی از بهترین حسای دنیاست😍

عزیزم مبارکه انشاءالله که صحیح و سالم و بی خطر بارداریت بگذره و بغلش کنی

ای جانم😍

سوال های مرتبط

مامان فندقم💙 مامان فندقم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه ی قندم مامان حبه ی قندم هفته بیست‌ویکم بارداری