خانوما من شیرمیدم میتونم تتو بزنم ب دستم

۵ پاسخ

اره من زدم میگن نباید بزنی چون بعضیا تو دوران شیردهی پوستشون رنگ نمیگیره بخاطر هورمون ها وگرنه ضرری برای بچه نداره

اره دوستای من ده روز بعد زایمان زدن

چرا نشه
تزریق که نیست تو خون بره

ن منم میخاستم بزنم گفت نمیشه

به دستم

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی