۴ پاسخ

اره بزن

ویتامین بهت نداده دکتر!؟

کباب بخور...

اگه دکتر بهت بده بزن . وگرنه الان گرمیجات بخور و حتما حتما قرص اهن بخور

سوال های مرتبط

مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان 🎀 آنیا 🎀 مامان 🎀 آنیا 🎀 ۱۴ ماهگی