وای خیلی سخته
دختر من چندوقتیه بهتر شده فعلا آزمایشی داروشو قطع کردم.
پسر من قبلا رفلاکس پنهان داشت یه مدت بالا آوردنش زیاد شد دکتر گفت دارو نیاز نداره ولی به این نتیجه رسیدم کم اشتهاییش هم برا رفلاکسشه خودم دوباره شربت فاموتیدین گرفتم صبح و شب میدم پدی لاکت هم روزی ۲ بار، بنظرم میاد دفعات بالا آوردنش کمتر شده،
برا تغذیه ش هم نمیدونی چی براش خوبه بنظرم شراره خوارزمی برا اینطور چیزا خوبه چند سال پیش برا پسر بزرگم برنامه غذایی میداد
الهی رفلاکس خیلی بدهههه دختر من تازه داره یکم بهتر میشه اگه خیلی زیاده ببره پیش دکتر مقدادی تخصصش رفلاکسه
دارو هم برا رفلاکس فاموتیدین بهتره باز دکتر بهتر میدونه
غذاش رو سفت تر بده و غذاهای اسیدی کمتر بده عزیزم چون مایع می خوره بالا می یاره
دارو میدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.