منم دخترم ۸ ماهشه، هییییچ داردویی حتی دستساز موثر نبود مگر ترک جدی شیر و سفیده تخم مرغ و ماست و دوغ هم برای خودش هم من که خب به تبع ته چین، کیک، انواع کوکو و... هم از زندگیم حذف شده...
کولیک دخترم ۴ماهگی خوب شد
ولی در خصوص رفلاکس واقعا نظری ندارم 😐
فقط میدونم چند روز دیگ میشه ۸ماه و من همچنان شدید درگیرم
شیش ماه ب بعد کولیک ک چهارماه خوب میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.