پسر من انقدر بد بود اعتصاب شیرم کرده بود فقط تو خواب شیر میخورد با دکتر مقدادی صحبت کردم شربت فاموتیدین داد و یه قطره بایوگایا
از اول ۵ماهگی هم گفت غذاشو شروع کنم،خداروشکر خیلی بهتر شده حداقلش این که دیگه شیر میخوره
من از بدو تولد درگیرم تا یکسالگی هم هست خودمو باهاش وفق دادم دیگه چاره ای نیس وقتی غذا میخورن بهتر میشن
برا ما فعلا خوب نشده☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.