ریفلاکس بچه ها کِی خوب میشه؟🥲

۳ پاسخ

پسر من انقدر بد بود اعتصاب شیرم کرده بود فقط تو خواب شیر میخورد با دکتر مقدادی صحبت کردم شربت فاموتیدین داد و یه قطره بایوگایا
از اول ۵ماهگی هم گفت غذاشو شروع کنم،خداروشکر خیلی بهتر شده حداقلش این که دیگه شیر میخوره

من از بدو تولد درگیرم تا یکسالگی هم هست خودمو باهاش وفق دادم دیگه چاره ای نیس وقتی غذا میخورن بهتر میشن

برا ما فعلا خوب نشده☹️

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ سالگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۲ ماهگی