رفلاکس پنهان کی خوب میشه؟

۸ پاسخ

پسر من آخرای 6 کمتر شد الان تمام شده انگار

تا ۸ البته بدن با بدن فرق داره

۴ ماهش داره میشه هنور داره 😫

وای مگه 4 ماهی خوب نمیشه 😮‍💨😫

دارو هم مصرف میکنی واسه بچت؟

پسرمن دارتش هنوز
بالانمیادخیلی کم شده بالااوردنش
اما گاهی شیرمیادتوحلقش و برمیگرده

هنوز ادامه داره

هنوز ک هستش

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان باران🩷👧🏻 مامان باران🩷👧🏻 ۱۰ ماهگی