رفلاکس بچه ها کی خوب میشه😩😩😩😩

۳ پاسخ

این سوال من هم هست

دکتر گفت شاید تا ۸-۹ ماهگی هم ادامه پیدا کنه

منم هنوز دارم نان ای آر میدم نمی‌دونم اگ ساده بدم باز رفلاکسش برمیگرده یانه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ سالگی
مامان گومبولی♡ مامان گومبولی♡ ۶ ماهگی