وقتی که اصولی غذا دادم.
برنج اب کشسده دم داده شده بدید
هر وقت سوپ میدم رفلاکسش بیشتر میشه
فقط گوشت یا مرغ. با برنج دم کشیده
دیگه هیچی ندید نه پیاز نه سیب زمینی
آب هویج و اب سیب. موز. پوره سیب هم میدم
قطره آد بدون طعم کامویت
قطره اهن سیدرال
دیگه هر چی به جز اینا دادم رفلاکس گرفت
الان که نزدیک ۱۰ ماهشه از صد درصد تقریبا ده درصدش مونده. ولی کامل از بین نرفته
هنوز خوب نشده
دکتر ب من گف وقتی ب غذا بیوفتن اکثرا خوب میشن ولی یسریا تا ۱۸ ماهگی دارن
مال من که هنوز داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.