مامانا ۴ هفته و ۶ روزمه ترشح کش دار دارم کسی دلیلشو میدونه ؟؟؟



#مادر#کودک

۲ پاسخ

میگن ترشح داشته باشی بچه دختره نداشته باشی ترشح بچه پسره
برا من سر دخترم ترشح داشتم

طبیعیه من هر دو بارداریم این مدلی بودم تا چند ماه اول دوباره آخرا هم همینطور بودم

سوال های مرتبط