من که برنامه دارم همرو بشورم و اتو بزنم چون کلی دستمالی شدن
من بیمارستانی ها و یک را شستم دیگه نتونستم اما میگن بعدا وقت نمیشه بچه داری سخته الان بشوری بهتره
فقط اونهایی که تماس مستقیم با پوستش داره رو بشورین که باعث حساسیت نشه بعدش هم اگه حوصلتون میکشه اتو کنین من خودم این کار رو کردم
آره عزییییزم، ما برای خودمون لباس میخریم میاریم خونه اول میشوریم بعد استفاده میکنیم چه برسه به نوزاد
والا منکه نشستم
از هرکیم میپرسم میگه مگه ما شستیم که شما میخواین بشورین
شاید لباسای صفر و یک تا چهله شو شستم چون پوستش حساستره
بقیشو نه
اره به نظرم بشور با مایع مخصوص لباس نینی
من همه نمیشورم
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.