چرا واژنم درد میکنه میشینم یا پا میشم تیرمیکشه استخونش

۵ پاسخ

منم از امروز اینجوری شدم ترسیده بودم خیالم جم شد پس نفسم میره

از منم همینجوریه

خیلیا این دردو تجربه میکنن چیز نگران کننده ای نیست عزیزم من از زیر بیست هفته این درد باهامه

من از دکتر سوال کردم میگه طبیعیه تو این هفته ها چون جنین بزرگ میشه و فشار وارده بیشتره،حالا میخوای از دکتر خودت هم سوال کن

منم گاها اين مدلي ميشم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی