۸ پاسخ

منم ۱۹ روز گذشته نشدم امروز تست انداختم منفی

والا اومدی اینجا گفتی رفتی ما بیشتر استرس گرفتیم تا بی بی چک بزنی😅

من شب زدم جواب داده بود

لی لی لی مبارک 🤣

وقتی اینهمه روز گذشته الانم جواب میده

فرقی نمیکنه دیگه
خیلی وقته از موعدت گذشته اگه باردار باشی نشون میده

چون خیلی از موعدت گذشته اگه باردارباشی نشون میده بزن نتیجه رو همینجا بگو🥲

میگن صب بهتر من ۲۰ روز گذشت و ازمایشم منفی بود نترس😅

سوال های مرتبط

مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد روزهای ابتدایی تولد