۱۲ پاسخ

مبارکههههه 😍😍😍😍

ملاج سرشو مرتب چرب کن اذیت نشه با قاشق اروم بزن رو لثه اش صدا کرد دندونه

خیلی زود نیس واسه دندون ؟؟؟؟؟یکم استامینوفن بده

اجی بچع من از دیروز بیقراره ک دستش تو دعنشع بچه ت چ علاعمی داشت

خیلی زوده هنوز ولی شایدم دندونه، روی لثه اش استامینوفن بکش که بیقراریش کمتر بشه، پیازچه بده دستش اگه میگیره ، فک و ملاج و پشت گوش هاش رو روغن بادام شیرین بمال موقع خواب آروم تر میخوابه

آره عزیزم مبارکه براش آش دندونی درس کن زودتر در میاره
منم دخترم وقتی ۳ ماهش بود در آورد ولی برا پسرم هنوز خبری نیس

دقیق چند وقتشه که داره دندون درمیاره

مبارکش‌باشه

اره دندونه پسر منم همینطوره

اره عزیزم الهی براش آسون باشه 🥲

چراانقد زووود

اخ ننهههههه چه شیرینه😍😍🥹

سوال های مرتبط