مم روزی یدونه شیر نی دار پرچرب میدم
دوبار هم در روز شیر خشک میدم
منتها شیر پاستوریزه برای بچه های زیر دوسال باید پرچرب باشه
من کلا شیر خشک رو قط کردم دیگه فقط غذا میدم با شیر پاستوریزه پرچرب
شیر پاکتی خیلی خوبه و بهتره از روزانه من دکتر. تغذیه تهران رفتم
من از یک سالگی شیر خشک قطع کردم شیر گاو میدم بهشون .تازگی هم شیشه شیر قطع کردم روزی ۳ بار یا ۲ بار تو لیوان شیر میدم بعد دو سالگی روزی یک لیوان میدم
هر دو رو میدم
سلام من الان یک هفته هست فقط سبا وقت خواب پاستوریزه میدم
بقیش شیر خشک
من کلا قطعه شیر پاستوریزه و شیر گاو. و گاومیش میدم
هنوز کامل قطع نکردم شبا شیرخشک میخوره روزا شیرپاستوریزه
سلام من کلا سیر خسک و قط کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.