۶ پاسخ

من بعد۴روزپریودشدم

من دوازده روزه گذشته بیبی هم زدم منفیه، اصلا سابقه ندارد سرتایم پریود میشدم 😭

اعصابم فقط واسه اینکه سر موقع نمیشم خورده
آخه سری قبلیم یه روز تاخیر داشتم سریا قبلشم خیلی زیاد تاخیر داشتم

منم🚶‍♀️🚶‍♀️

تبریککک

بیبییییی بزن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی