مامانا دخترم یبوست داره چیکار کنم؟بیبی کر دارم بدم؟

۶ پاسخ

ممنون از همگیتون

اره عزیزم اگه داری حتما بده.

پورکید پویا بده من برا پسرم از این استفاده میکنم عالیه

اره منم یه ماهه بی بی کر میدم

دختر منم سه روز بود ک نمی‌تونست پی پی کنه نیم سیسی روغن گلیسیرین زدم فوری پی پی کرد

نه فعلا صبر کن اگه موقع دفع گریه نمیکنه و مدفوعش سفت نیس پس مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی