۵ پاسخ

من تاحالا کسک چ بیسکوییت ندادم
مواد افزودنی دارن
بعدا مشکل معده پیدامیکنه درکل خیلی مضرن
بدعادتش نکن .به اون دوتاهم بگو نخرن بشین جدی صحبت کن بگو براش زوده بدغذامیشه رشدش بد میشه
بچه باید باغذا و میوه اشنا بشه خوب رشد کنه نه اینکه معدش الکی پربشه

قانون بزار براش مثلا روزی یدونه خوراکی سوپر مارکتی اجازه داری بخوری
حتی اگه زیاد خریدن براش بهش یه کشو تو اشپز خونه بده بگو اینجا مال تو همروبچینه اونجا بگو روزی یدونه با انتخاب خودت میتونی برداری
تابتونه سه وعده اصلی رو بخوره

شیرین عسل نده بهش تو این سن

من سه وعده رو سعی میکنم کامل بدم. و معمپلا عصر بهش میان وعده مبدم و اخر شب ولی زیادم سنگین نمیدم تا وعده های اصلی و خوب بخوره شمام باید تنقلات و حذف کنید خودمونم که ادم بزرگیم تگ قبل غذا کیک بخوریم اشتهامون کور میشخ

من اصلا تو طول روز کیک و آبمیوه و بستنی و تنقلات نمیدم. اصلا تا حالا ندادم. سه وعده میدم و بین وعده ها هم میوه. گاهی هم خودم پنکیک یا کیک میپزم. جدی باش خب. نذار این کار رو کنن

سوال های مرتبط