۱۶ پاسخ

داروخانه دکتر عزتی زیتون کارمندی و داروخانه دکتر عیدی وندی کوروش داره نان ۲

فرقی نمیکنه من الانم گاهی یک میگیرممیدم تازه یک بهتره ...همه داروخانه های زیتون و کوروش دارن ..پنج شنبه و جمعه داشتن

پیشمون هس کوت عبدالله هرچقدر بخوای هم میدن

آره واقعا میخوای برات بفرستم

من امشب گرفتم نان ۲ ‌‌لعنتیا هرروزی ی شیری رو پنهون میکنن ملت هی شیر عوض کنن چقذ گناه دارن بچها

اینجا هم زیاده من دیروز رفتم واسه پسرم گیگوز خریدم

مامان جوجه عزیزم ادرسو لطفا یا اسم داروخانه

میگم میشه یک بدم

واییییییییییی منم سیمیلاک میدادم اونم ۲ پیدا نشد رفتیم نان اوپتی پرو گرفتیم خدا کنه دیگه این پیدا شه🫤

۲ اینجا هست کارتنیم میدن

اینقد دعوا کردیم توبازار ک اشکم در امد

دیشب گرفتم. یکی. بود تو داروخانه

من تو خود اهواز نیستم اما امدیم اهواز نادری گشتیم خشایار نبود

کدوم منطقه‌ای

من امروز گرفتم

میگه اشکال نداره

سوال های مرتبط