۵ پاسخ

عزیزم طبیعی هستش نگران نباش
مال قرص

تاریخ انقضا قرصتم ببین

استرادیول تهوع و سردرد خفیف میده لابد ویروس گرفتی

من این حالتارو نداشتم، ولی بقیه رو دیدم که میگفتن با خوردن استرادیول حالت تهوع داشتن، انگار طبیعیه

الان همه علایمارو داری

سوال های مرتبط