آفرین دقیقا همینه
ولی خب متأسفانه اینقدر بی فرهنگ و شعور هستند که راجب همه چیز نظر میدن
کاش یکم شعور بود فقط
وای متنفرم دست ب شکم میزنن
انقدر حالم بد میشه
همش درسته ولی من کسی میبینه و دست میزنه به شکمم ناراحت نمیشم چون معمولا ذوق میکنن و آروم نازی میدن🥰💗
دقیقا کاش یکم بعضی ها شعور داشته باشن 🥹
برامن عادیه یکی به شکمم دست بزنه نمیدونم چرا😅معمولا دارن ناز میدن یه دست میکشن
منو میبینن خانواده شوهرم
اولین چیزی ک میگن اینه وااای حالا مامانت باید سیسمونی هم بخره😐😐😐کی میخره حالا
منم بهشون گفتم ما رسم نداریم☺️البته داریم الکی گفتم😂😂
الان هرکی یجا میشینه از خودش میگه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.