برای من تا الان زود گذشته بقیشو خدا بخیر کنه
با بچیته مانگی ۷جا ازانی درنگ یانی چی🤣
باور بکه هر یک روژ ابی۴۸ساعت له جیات ۲۴ساعت
چقدر من اسم کاویان رو دوست داشتم، مبارک گل پسرت باشه این اسم ❤️
من سه ماهه اولم دوس داشتم سه ماه باشه دوران بارداری خسته شدممممممم 😭
خدایاشکرت
آره خیلی
20 هفته به بعد خیلی زود گذشت برام
من ۲۹ هفته ۲ روز گیر کردم
چیکارش داری فعلا جاش اون تو از بیرون امن تر و بهتره
ولی برا من خیلی داره زود میگذره
و بد میگذرع
مخصوصا تو این شرایط
من که دیگه اینقدر خابیدم از استراحت زیاد استخون درد دارم
میگن از سه ماه سوم دیرتر میگذره 😩
من الان از دیر گذشتن راضیم میگم شاید اوضاع کشور درست بشع
برای من که زود داره میگذره 🥺🤥
اره خیلی من
هنوز ۲۵ هفته هستم گیر کردم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.