۱۴ پاسخ

برای من تا الان زود گذشته بقیشو خدا بخیر کنه

با بچیته مانگی ۷جا ازانی درنگ یانی چی🤣
باور بکه هر یک روژ ابی۴۸ساعت له جیات ۲۴ساعت

چقدر من اسم کاویان رو دوست داشتم، مبارک گل پسرت باشه این اسم ❤️

من سه ماهه اولم دوس داشتم سه ماه باشه دوران بارداری خسته شدممممممم 😭
خدایاشکرت

آره خیلی

20 هفته به بعد خیلی زود گذشت برام

من ۲۹ هفته ۲ روز گیر کردم

چیکارش داری فعلا جاش اون تو از بیرون امن تر و بهتره

ولی برا من خیلی داره زود میگذره
و بد میگذرع

مخصوصا تو این شرایط
من که دیگه اینقدر خابیدم از استراحت زیاد استخون درد دارم

میگن از سه ماه سوم دیرتر میگذره 😩

من الان از دیر گذشتن راضیم میگم شاید اوضاع کشور درست بشع

برای من که زود داره میگذره 🥺🤥

اره خیلی من
هنوز ۲۵ هفته هستم گیر کردم نمیره

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مارشمالو مامان مارشمالو هفته بیست‌وسوم بارداری