دیابت بارداری 🤰

تصویر
۱۴ پاسخ

من عاشق انگورم

من خوردم اومد پایین😅

من همش انگور و هندونه میخورم

قند میوه ها طبیعیه بیشتر تاکید دکترا رو نوشابه و قند و شکره

من متخصص تغذیه گفت وقتی میوه میخوری بعدش روش یه سبزیجاتم بخور مثل کاهو.. خیار

به لطف انگور الان دیابت دارم یعنی چند روز پیش هروز دو کیلو میخوردم 😁

خربزه هم قند بالایی داره

اگه بخوری بعد نیم ساعت ببخشید بالا بیاری بازم روی قند خون اثر میذاره؟

دیابت دارم برعکس مرتب انگورهندونه میخورم😑

خداروشکر اصلا نخردم اینارو دلمم هیچ نمیخاد شون

موزهم هس 🥲من دلم هندونه موخاد🥲😭😭😭منم لب مرزم

کیوی و توت فرنگی و سیب و خیار و گلابی هم نسبا خوبن

واقعا من انبه میخورم🤦‍♀️🤦‍♀️

موز هم جزوشه🥲

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو مامان مارشمالو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مارشمالو مامان مارشمالو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهلم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری