۳ پاسخ

من به دخترم تقریبا همه غذاهای خودمون رو میدم و میان وعده هم یه بار فرنی یا میوه یا اتمیل میدم
الویه نمی‌دم بجاش براش کته و ماهیچه میذارم

سوپ، عدسی،سیب‌زمینی و تخم مرغ ابپز،فرنی حریره بادام،آبگوشت، ماکارونی، بیسکویت ونان سوخاری،

انقد مبمونم شام ناهار چی بخوره امشب دیگه سیب زمینی آبپز دادم

سوال های مرتبط

مامان وروجک👶 مامان وروجک👶 ۹ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی