۲ پاسخ

من همه چی میدم بهش
دکترش هم بخاطر دندوناش ک از اشتها رفته بود ی مکمل بهش داد رفتم خونه بهت عکسش میدم

والا حریره بادوم با ارد برنج و عاشق مرغ و برنجه
امروز میخوام موز شروع کنم

سوال های مرتبط

مامان وروجک👶 مامان وروجک👶 ۹ ماهگی
مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی