۵ پاسخ

من یه وعده میدادم و میدم اولیتش شیره

اکثرا میوه
مثلا امروز پنکیک درست کردم براش

ولی بیشتر میوه چون نمیخوام سیر بشه

سرلاک، میوه، بیسکوییت ،خرما

بیسکویت مادر پوره میکنم با ابجوش قاطی میکنم، یا بیشتر میوه میدم چون بچم خیلی میوه اییهه

من پوره میوه ها میدم اکثرا

سوال های مرتبط

مامان وروجک👶 مامان وروجک👶 ۹ ماهگی
مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۴ ماهگی
مامان آیکان 💙👼🏻 مامان آیکان 💙👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۶ ماهگی