این لباس رو برای محرم دخترم خریدم چطوره؟

تصویر
۱۸ پاسخ

من واسه بچه اصلا لباس مشکی دوست ندارم جالب نمیشه

ای جونم خیلی خوشگله😍

عالیه عزیزم ماشاالله بهش
امام حسین نگه دارش باشه

چقدر قشنگه😍
چند گرفتی؟

چ گوگولیه خیلی نازه

خیلی نازه
مبارکش باشه

اي جانم نازه

خیلیییییییی قشنگه امام حسین نگهدارش باشه انشالله

خداحفظش کنه
منم بچه هامو مشکی می‌پوشونم برای محرم
فقط چون دخترم هنوز دوساله نیست ...پارسال سبز پوشندم و امسال قصد دارم سرمه ای بگیرم که رنگش تیره باشه

زیباست 🌱🌹امام حسین نگهدار فسقلی باشه

انشاالله همیشه مشکی پوش امام حسین باشه.

عالی🩵

امام حسین نگه دارش باشه❤️

خیلی قشنگه مبارک باشه

خیلی خوشکله

خیلی نازه مبارک باشه عزیزم

قشنگه مبارکش باشه

چهههههه نازه 🥰 مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی
مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی