شیاف ۱۲۵ بزا
دکتر دختر من میگفت میبینید پاییم نمیاد ی شیاف بزنین
عزیزم یه خبری به ما بده چیشد
عزیزم پاشوووویه لباسشو کم گت
نترس اتفاقی نمیفته
حتما پیاز رو حلقه کن بزار کف پاش کلا تب پایین میاد
پیاز بذار کف پاش
پیاز بذار کف پاش امتحان کن واقعا عالیه برا تب
فقط شیاف عالیه
زنگ بزن اورژانس یا اسنپ بگیر ۳۹ بالاس
خطرناکه
پاراکید پایین نمیاره من بردم دکتر پروفن داد و شیاف ۱۲۵
چیشد دختر اینایی ک خانما گفتن انجام دادی ؟؟ نگرانیم یه چیزی بگو
فقط شیاف تبش و خوب میکنه دیکلوفناک پنجاه یا استامینفون ۱۲۵
استرس نگیر عزیزم
یک شیاف کودک بذار سریع میاد پایین
فقط اگ تازه استا دادی فاصله بذار که یه موقع بدنش شوک نشه
بعد شیاف بذار
چیشد عزیزم تبش پایین اومد؟
پد تب بر بگیر
زنگ بزن اورژانس راهنماییت میکنن
شیاف زدی؟ تو جورابش پیاز گذاشتی؟
شیاف خوبه تو جورابش پیاز بزار پاش کن
خدایا چجوری گذاشتی برسه رو ۳۹ الان دور از جون تشنج میکنه میفهمییییی
سریع پاشویش کن
لباسشو کم کن
خنک نگهش دار
استامینوفن بده
زنگ بزن کسی بیاد ببرت اورژانسسسس 😑
کف پاهاش پیاز بذار روی پیشانی هم نشاسته با اب قاطی کن بذار تبشو میکشه پایین
شیاف استامينوفن ۱۲۵
اسنپ بگیرببرص بیمارستان خطرناکه
شیاف بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.