تب بچم نمیاد پایین چیکار کنم؟

۲ پاسخ

اگر از ۳۸/۵ بالاتر میره باید واسش شیاف دیکنوفناک ۵۰ بزاری اگر ۱۰ کیلوه نصفش اوکیه ولی اگر دماش کمتره با استامینوفن کنترلش کن

شیاف بزن پاشویه کن
اگ نیومد پایین ببر دکتر ببینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان فندق کوشولو🥹 مامان فندق کوشولو🥹 ۱ سالگی
مامان ملینا مامان ملینا ۱ سالگی