بنظرتون زوده برا جنسیت حدسامون بگیم؟😂
یکم بگین ببینم

یزدان قلبش ۱۶۴ بود

تصویر
۳ پاسخ

مبارکه واسه دختر من ۱۶۲ بود انشاالله واسه شما هم دختر باشه

انشالله که سالمه و دختره😍

مبارک باشه گلم

بنظر من به ،............ ..... ........ خدایی منتظر بودی احتمالی بدم آخه چی معلوم میشه 😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۳ سالگی