بنظرتون الان زوده ظرف چینی بخرم برای دخترم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ظرف پسر من ملامین هست

تصویر

فک کردم منظوریت جهیزیه است🤣🤣🤣

من ازاول گرفتم ولی صدای قاشق توش رو مغزمه بهم میریزم یه جوری صدامیده

دختر من از اولی دارم

برا نورسا تو سیسمونی گرفتیم
ولی زیاد استفاده نمیکنم دم دستی یکی دیگه گرفتم

من که داخل کاسه استیل میدم بهش چون میترسم بشکنه

من خریدم بعش غذامیدم خودم

اصلا نخر پسر من همشو شکوند فقط سیلیکونی

نه
من ک پشیمونم چرا از اول چینی نگرفتم

من سلیکونی خریدم

من از همون اول ظرف چینی خریدم تا الان سه تا خریدم نشکونده اصلا

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری