ظرف پسر من ملامین هست
فک کردم منظوریت جهیزیه است🤣🤣🤣
من ازاول گرفتم ولی صدای قاشق توش رو مغزمه بهم میریزم یه جوری صدامیده
دختر من از اولی دارم
برا نورسا تو سیسمونی گرفتیم
ولی زیاد استفاده نمیکنم دم دستی یکی دیگه گرفتم
من که داخل کاسه استیل میدم بهش چون میترسم بشکنه
من خریدم بعش غذامیدم خودم
اصلا نخر پسر من همشو شکوند فقط سیلیکونی
نه
من ک پشیمونم چرا از اول چینی نگرفتم
من سلیکونی خریدم
من از همون اول ظرف چینی خریدم تا الان سه تا خریدم نشکونده اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.