من اول اردیبهشت پرسیدم تلفنی گفت بین ۸۰ تا ۸۴ سزارین درخواستی . اتاق خصوصی و همه چیش.
ولی بیشترم میشه
من یبار پرسیدم گفتن طبیعی ۴۷ تا ۶۵. سزارین ۷۸ تا ۸۵
دکتر من گفت ۷۰تومن میگیرم واسه زایمان طبیعی بیمارستان بوعلی حالا دیگه هزینه بیمارستان نمیدونم
من پرسیدم انگار ده تومن خود دکتر میگیره نود تومن بیمارستان اگ بچه ان ای سیو نخواد اگ بخواد شبی سی تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.