من قبلش نزدم
بعدشم نزدم
دکتر گفت اگرررر عفونت کرد بزن وگرنه لازم نیست
پماد زخم بزنید بعدش و مرتب گوشواره رو بچرخونید
من هفته پیش سوراخ کردم قبلش ک هیچی نزدم بعدشم دکتر گفت چیزی نزن اگ قرمز شد پماد جنتامایسین بزن فقط هر روز پد الکی بزن و گوشواره رو بچرخون من این کار کردم حالت عادی ب غیر از پد زدن هم دارم شیر میدم گوشواره هاشو میچرخونم
خدارو شکر هیچ مشکلی ام پیش نیومد الآنم عالیه گوشش
اره بایدمرتب پماد چشمی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.