۴ پاسخ

من قبلش نزدم
بعدشم نزدم
دکتر گفت اگرررر‌ عفونت کرد بزن وگرنه لازم نیست

پماد زخم بزنید بعدش و مرتب گوشواره رو بچرخونید

من هفته پیش سوراخ کردم قبلش ک هیچی نزدم بعدشم دکتر گفت چیزی نزن اگ قرمز شد پماد جنتامایسین بزن فقط هر روز پد الکی بزن و گوشواره رو بچرخون من این کار کردم حالت عادی ب غیر از پد زدن هم دارم شیر میدم گوشواره هاشو میچرخونم
خدارو شکر هیچ مشکلی ام پیش نیومد الآنم عالیه گوشش

اره بایدمرتب پماد چشمی بزنی

سوال های مرتبط