کوله خیلی بهتره خودتم تنها رفتی جایی بچه رو راحت میتونی ساپورت و بغل کنی
من دومنظوره گرفتم هم کیف دستی میشه هم کوله. به نظرم حالت کوله برا زمانی که بچه تو بغلته و کسی باهات نیست خیلی راحته
بستگی داره به شرایط و نیازت
هردو رو اگه شرایط داری بگیری بهتره
من به شخصه ساک گرفتم برای هم بیمارستان و هم اینکه چون خودم دانشجوی یه شهر دیگه هستم در طول هفته همسرم و مادرم بخوان با کوچولوم بیان اونجا نیاز به وسایل زیادی داره
از طرفی اوقاتی که خونه باشم نیاز به حجم ساک ندارم و برای خونه مامانم یا روستا که میریم که کوله کفایت میکنه که با سرویس کالسکه برداشتم
بستگی به خودت داره
منبا کوله خیلی راحت تر از ساکم
دستام ازاده و راحت تر میشه وسایل دیگه و بچه رو هندل کرد.
ساک جا دار تره
به نظرم یه ساک بزرگ بگیر
یه کوله کوچیک عروسکی هم بگیر مثلا برای مهمونی های ساعتی و بیرون رفتنی
برا من همساک میشه هم کوله
من کوله ای خیلی راحته
من کوله هم گرفتم بجز ساک چون با کالسکه برمبیزون کوله راحت ترم
ولی هردو خریدم
کوله ای بهتره
من گرفتم هم کوله است هم ساک خیلی هم جاداره
من دو منظوره گرفتم عزیزم
هم بند برای کوله داره
و هم دسته های محکمی برای ساک
جادار و محکمه
خودم ب شخصه انتخابم کوله ای بود
سر پسرم مدل ساک بود
خیلی اذبت شدم
و خیلی هم زود پاره شد دسته هاش مقاوم نبود
من ساک دوست دارم چون بچه وسایل بیشتر لازم داره شاید ی روزی نیاز باشه کل بسته مای ببری.. شایدم ی روز نیاز به فلاکس و وسایل غذا خوریش باشه... شایدم جایی بری بیشتر لباس برداری. وووو چیزایی دیگه وومن ساگ ترجیع میدم
دو حالته ها رو بخر هم بند کوله داره و هم بند دستی
من اینجوری خریدم خیلی هم بزرگ و جا داره
از چند تا پرسیدم گفتند این بهترین انتخابه
کوله ای
ساک گرفتم حالت کوله پشتی هم میشه
من جفتشو خریدم نمیدونم
من ساک گرفتم اما کوله هم میشه چون خونم طبقه سوم و همیشه هم دست تنهام باید کوله باشه
من یک کوله گرفتم که خیلی خیلی جاداره و زیباست به نظر من کوله راحتتر هست
من ساک گرفتم. کوله یاد بچه مدرسه ای ها میوفتم 😂🤦🏻
ساک بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.