من با خوردن قرص زینک پلاس ریزش موهام قطع شد
عزیزم همین الان برو تاپیک منو راجب مو بخون،معجزه میکنه
این شامپو ها هم عالی ان👇🏻
حداقل ۳ ماه باید بخوری
بعد از ۱۵ روز اثرشو نشون میده الان ک نه
سه روزه که اثر نداره باید چند دوره بخوری
دمکرده شنبلیله و گزنه.
البته اکه مشکل هورمونی نداشته باشی
میکنه*
حنا ریشه ی مورو سفت میکنت
درسته قرص مصرف میکنی درکنارش روغن درمانی کن حنا بزن و شامپوهای شیمیایی زوبزاز کنار
منم مشت دستم پر میشد دیگمویی نداشتم الان هفته ای چهارپنج بار روغن میزنمهفته ای یکبار حنا میزارم
روغناموماهی ی باز ی روغنمیزنممثلا یکماه کندش یکماه فندق یکماه رزماری حنام کخیس میکنم داخلش تخم مرغ رسمی قهوه میزنم شامپوهای شیمیایی زو هم کلا گذاشتم کنار فقط فقط شامپو اکسیر مخصوص موهای چرب میزنم مخصوص موهای معمولی هم داره ولی چون موهای من چرب مخصوص چرب میخرم چندماههه الان موهام انقد خوب شده پوش پیدا کرده پر شده ریزشش صفر شده ویتامین دی هم بخور برای موخوبه هفته ای یکبار تخم مرغ رسمی بزن کف سرت دوساعت بمونه بشور
روغنا هم میزنی دوساعت بعد برو حموم وقتی روغن زدی پلاستیک بزاز سرت قشنگعرق کنه حنام چهار پنج ساعت بمونه
حداقل باید ی دوره بگذره .بعدش شامپوشم بگیر زینکم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.