۵ پاسخ

عزیزم آزمایش کف پا برا چیه..منم انجام ندادم..
کجا باید برم .تو همون بینارستانی ک عمل کرده باید برم؟

زنگ نزنن ینی مشکلی نداره

ازمایش تیروییده شاید خون خوب نکشیده شاید خونه لخته شده شاید نمونه افتاده از دستشون ..مهم نیی اگه نرمال بوده

نگران نباش دلیل انجام دوباره چی بوده؟ نارس بوده جوجه یا خودت قرص تیروئید میخوردی؟ الان بهت گفتن چنده ؟

اگه هر دو رو یه جا بردی برای آزمایش
ببر جای دیگه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🪺.amirsam مامان 🩵🪺.amirsam ۸ ماهگی