روز 13 آمپول hcg منتظرم دو روز دیگه تست بزنم سینه درد دارم حتی حساسیت زدن سینه هام و سردرد امیدوارم این دفه بشه
از این به بعد مثبت بشه کاذب نیس دیگ
اره من الان ۱۴ ازادسازی ام
۱۰ ازاد سازی بی بی زدم منفی شد هیچ علائمی ندارم دیگ امروز نمیزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.