۳ پاسخ

روز 13 آمپول hcg منتظرم دو روز دیگه تست بزنم سینه درد دارم حتی حساسیت زدن سینه هام و سردرد امیدوارم این دفه بشه

از این به بعد مثبت بشه کاذب نیس دیگ

اره من الان ۱۴ ازادسازی ام
۱۰ ازاد سازی بی بی زدم منفی شد هیچ علائمی ندارم دیگ امروز نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان تودلیم🥹🧿🤍 مامان تودلیم🥹🧿🤍 هفته ششم بارداری