سلام عزیزان تازگیا انومالی رفتین هزینه ی آزادش چقدر شد؟

۱۰ پاسخ

ازاد حساب شد2700

اهواز ۵ تومن

من ۵تومن انجام دادم

دیروز رفتم ۳۹۰۰

۳تومن

من پرسیدم ۶۵۰۰ همراه با خونرسانی

الان من بستری ام خانومه اینجا زایمان کرده اصلا ان تی و انومالی رو نرفتتته!!!

گلم هر شهرو استانی فرق داره هزینه ها.‌کلا رفته بالا من خودم هزینه آنومالی شد ۴ تومن.

۳۳۰۰ شد

آزاد ۳/۶۰۰ و خورده ای. با تامین اجتماعی ۳۰۰ تومن کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری