ازاد حساب شد2700
اهواز ۵ تومن
من ۵تومن انجام دادم
دیروز رفتم ۳۹۰۰
۳تومن
من پرسیدم ۶۵۰۰ همراه با خونرسانی
الان من بستری ام خانومه اینجا زایمان کرده اصلا ان تی و انومالی رو نرفتتته!!!
گلم هر شهرو استانی فرق داره هزینه ها.کلا رفته بالا من خودم هزینه آنومالی شد ۴ تومن.
۳۳۰۰ شد
آزاد ۳/۶۰۰ و خورده ای. با تامین اجتماعی ۳۰۰ تومن کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.