۹ پاسخ

عزیزم بچه روزی ۱۴ میلی گرم اهن باید مصرف کنه این قطره ۷ میلی گرم آهن داره . بعد این ک دو قطره چکان باید بدی هم دکتر سبزیان گفت پیشنهاد ایشون بود.

اره عالیه فقط باید شبی دو قطره چکان بهش بدی

عالیه من از همین میدم

سیدرال عالی
دندون هم سیاه نمیکنه

منم همینو میدم

عالیه
دندونو هم سیاه نمیکنه
لایه محافظتی داره

آره خوبه

خوبه
لیپوزوفر هم خوبه

دخترمنم همینواستفاده میکنه دکترش بهترین آهنه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسری مامان دوتا پسری ۱۶ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۷ ماهگی