۷ پاسخ

من بدون تجویز ندادم دکتر گفت کلا بچه ها بهتره بخورم آهن و ویتامین دی ،ویتامین دی جمعه ها فقط یک قطره چکان گفته ،آهن هرروز پنج سی سی ،مکمل هم گفت اگه غذا و میوه میخوره نیاز نیست

سرخود نده من دخترم بردم ازمایش کامل ویتامین دی اوکی بود باوجودی که چهارماه هیچ مکملی بهش نداده بودم

اره من بدون دکتر رفتن هرماه درمیون یه مکمل میخرن

دکترشون گفت اگر همه چی میخورن قطره ویتامین دی تا دوماه هر روز بعدش یک روز در میان بده

من مولتی آهن میدم

لایک کن منم ببینم

آره من شربت آسماویت دارم میدم بهش

سوال های مرتبط