من دداشتم، فکنم روز ۶،۷ یبارهم ۹و۱۰
من نداشتم لک فقط روز دوازده درد پریودی گرفتم حس میکردم الانه که پریود بشم
من اصلا نداشتم
من روز هشتم داشتم🙌🙌🙌🙌
منم نداشتم
نه من هیچی ندیدم
من اصلا لکه لانهگزینی نداشتم
ممکنه اصلا لکه لانه گزینی نداشته باشی همه ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.