۸ پاسخ

من دداشتم، فکنم روز ۶،۷ یبارهم ۹و۱۰

من نداشتم لک فقط روز دوازده درد پریودی گرفتم حس میکردم الانه که پریود بشم

من اصلا نداشتم

من روز هشتم داشتم🙌🙌🙌🙌

منم نداشتم

نه من هیچی ندیدم

من اصلا لکه لانه‌گزینی نداشتم

ممکنه اصلا لکه لانه گزینی نداشته باشی همه ندارن

سوال های مرتبط

مامان دو گل پسر 💙🩵 مامان دو گل پسر 💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری