۲۰ پاسخ

ممکن برا بچه اولم سزارین بودم روز اول رفتم خونه خودم همه کارام وهم خودم انجام دادم عزیزم بچه 40روز رو چطور میخوای بسپاری به کسی هیچ کس جز مادر نمیتونه به بچش اینطور که باید برسه

اگر بیمه تکمیلی دارید

مگه مرخصی زایمان نمیدن بهتون معمولا ۹ماه میدن

منم تا ۱۰ روز مادرم بود بعدش عمل صفرا اومد دو تا عمل بچه اول هیچ تجربه ای نبود ولی وقتی تنها باشی شاید اذیت بشی حالت بد بشه حتی گریه میکنی ولی عادی میشه تا چند روز اگه کسی دیگه هست بگو بیاد

اگگر بیمه تامین اجتماعی داری تا یه سال بهت مرخصی میدن با حقوق
اگر نداری یعنی سرکاری که میری بیمه ت نکرده برو وزارت کار شکایت کن بیمه ت میکنن و از مزایاش استفاده کن بازم سوالی راشتی ازم بپرس

بعد ده روز ک سر پا میشی ک سز چ طبیعی ،اما کار و میخوای چیکار کنی ؟نمیشه ک نوزاد و برد سر کار هم خودت اذیت میشی هم بچه هم بقیه
نرو سر کار
چون واقعا بچه مهم تره

مرخصی زایمان بگیر

سلام
بالاخره عزیزم باید یه کاری بکنی دیگه!
یا مادر
یا همسر
یا پرستار
دیگه ب اینا ادم باید قبل بارداری فکر کنه
یا بچه رو با خودت ببری سرکار

همسر بود
خانم خونه بودن
مادر بود
و شاغل بودن
یخورده شاید سخت باشه مخصوصا برای شمایی ک مامان اولی هستی

فقط باید بشینی فکر کنی و الویت زندگیتو پیدا کنی ، اونوقت راه حل رو خودت پیدا میکنی

خوبه همون۱۰روز مادرت میاد من همونم نمیتونه بیاد موندم چه خاکی بریزم به سرم

شرایط زندگی هرکس متفاوته
اما بنظرم الان هویت شما از یه خانم شاغل به یه مادر تغییر کرده
مادر بودن خیلی با ارزشه و ارامشی ک بچتون از شما میگیره ارزشمندتره
اگه شرایطش رو دارین تا یه مدت که بچتون فهمیده بشه کارتون رو کنار بزارید و وقتتون رو صرف بچتون کنید، این حرف به منظور این نیست ک خودتونو نادیده بگیرین ، فقط دوره طلایی و ایمنی و وابستگی کودک به شماس و اون بچه نیازمند حضور شماست وهیچکس جای شما رو براش پر نمیکنه🌷

عزیز تو چطور تو هفته ی بیست میخوای زایمان کنی؟

چه کاریه که یک ماه مرخصی بهتون داده

به اینش قبل بارداری باید فکر میکردی عزیزم الانم یا باید بسپاری دست خانواده همسرت یا پرستار بگیری

بعد ده روز سر‌پا میشی نگران نباش
طبیعی ای یا سزارین
برای سرکارهم باید یه فکری بکنی یا مرخصی زایمان بگیری یا یه مدت نری یا پرستاری چیزی بگیری یا بسپری به کسی
به نظر من پرستار بسپاری خیلی بده هر چی در میاری از اونور میدی به اون
منم تنهام ولی تو خونه کار میکنم
مامانمم کلا از روز اول نیست شوهرم یه چند روزی میخواد مرخصی بگیره
مرخصی رو اوکی کن اگر شد

کلا مامانا بیشتر از این نمیتونن بمونن
ولی این چه کاریه که نمیتونی مرخصی زایمان داشته باشی؟

تا ده روز که مامانت هست قشنگ سر پا میشی خیالت راحت ولی اینکه برای سر کار بچه رو کجا بزاری نمیدونم

عزیزم بسلامتی 😍
هفته 20 بارداری زدی که
مادرشوهرت اینا چی اونا مراقب بچه نیستن
چرا انقدر زود میخوای بری سرکار

ببخشید کارتون چیه که بخاطرش میخاید کوچولوتون رو جایی بزارید

پرستار کمکی بگیر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری