۱۳ پاسخ

سایز صفر دو دست دیگه میخوای
ستیز یک هم دو سه دست دیگه بگیر

من صفر ۴ دست گرفتم بهم گفتن تا ۲ ۳ ماه فقط صفر بهش میخوره اونهایی که اینو به من گفتن وزن بچه هاشونم خوب بوده ۳۵۰۰ بودن.
سایز ۱ هم ۳ دست گرفتم
ولی سایز ۲ فعلا نگرفتم

صفر اصلا احتیاجی نیس. یک هم یکی دو دست کافیه
اما دو و سه حداقل سه دست

یه دست صفر ببر یه دست یک فعلا منم همینا رو گذاشتم ولی یک لازمت میشه بعد بیمارستان باید بگیری چند دست دیگه

سایز صفر اصلا دیگه نخر دو دست یک بخری کافیه

از هر کدوم حداقل دو دست دیگه بخر اگه بیشتر لازم داشتی بعدا میخری

ممنون مامانا

میگن صفر زود کوچیک میشه همون یه دست بسه سایز یک بگیر

صفر نه ولی یک بخر

دو دست دیگه یک بخر

عزیزم بعضی سایز 1ها قوارشون بزرگه
منم سایز صفر یک دست خریدم

صفر یدونه بسه ولی سایز ۱ سه تا داشته باش حداقل

یک دو دست دیگ بگیر .
۰ کافیه

سوال های مرتبط