یکی از خانم های گهواره نهم آزادسازی زده بود صورتی شد خط گفتند کاذبه دوباره زد اما باردار بود بدن با بدن فرق داره
روز 14 آزادسازیم
اره مبارکه
عزیزم ممکنه کاذب باشه تا چهارده صبر میکردی... چه علائمی داری من تهوع کم دارم ولی زیر شکمم سنگینه مثل موقع هایکه دستشویی داریم اونطوریه
عزیزم تا ۱۴ آزاد سازی اثر آمپوله
ممکنه مثبت یا حتی منفی کاذب بهت نشون بده
چند روز دیگه تکرار کن
هرچند من دیدم طرف ۱۲ آزاد سازی مثبت بوده و باردارم بوده
منتهی خب بدن با بدن فرق داره
اثر امپوله
بله داره
مبارکه ان شاءالله برای ماه مثبت بشه ۸ آزادسازی هستم
مبارک نسیم جووون خوش خبر باشی دختر
مال من ک اینطور بود مثبت شد
بله ایشالله که مثبته
آره عزیزم فکر کنم مثبت باشه
بلهههه😎
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.