۴ پاسخ

تا موعدت صبر کن اصلا عجله نکن اگه تاخیر خوردی ازمایش بده

بزن من باشم میزنم🥲

روز ۱۲ تا ۱۴ آی یو آی باید بیبی چک بزنی و آزمایش بدی

فردای ۱۴ ام بیبی میزنن

سوال های مرتبط

مریمی مریمی قصد بارداری