۶ پاسخ

شیب دار بخوابون
حتما اروغ بگیر
۳۰ دقیقه حالت ایستاده یا نیمه نشسته بغلت بگیر بعد از شیر
هیچ دارویی جواب نداد،گاهی فاموتدین میدم برای ترش کردن معده اش خوبه(رفلاکس پنهان)
الباقی قطره هاشم ریختم اشغالی چون بدرد نخور بود.
مال دختر من از هفته دوم تقریبا شروع شد تا الانم هست.
کولیکش ۲ ماهگی خوب شد.
رفلاکس ولی پیرم کرده.

دختر من از سه ماهگی گرفت هنوز که هنوزه دارو میدم ولی کم کم دارم کم میکنم
اول روزی دوبار میدادم کردم روزی یکبار چند بار بالا آورد عید بود بعد عادت کرد
بعد یروز درمیون دادم دوهفته پیش
این هفته هم دوروز درمیون کردم تا بعد همینطوری قطع کنم امیدوارم باز برنگرده🥲🥲🥲🥺

مواقع خواب زیر سر و بدنشو شیب دار کن که یکم بالاتر باشه خیلی تاثیر داره

آ.د کامویت بده فقط
مولتی که زوده .من اس امپرازول میدادم الان نکسیوم .بعد شیر نیم ساعت بغلش کن ایستاده اروغ حتما بگیر شیب دار بخوابون.و کلا صبر صبر صبر ریفلاکس مادر رو داغون میکنه

سوال منم هس

ریفلاکس پنهان یا اشکار

سوال های مرتبط