۱۰ پاسخ

آب جوش میدم با قند کوچولو

از ۳ ماهگیش

مامان اوین لطفا یه دکتر با تجربه تو اهواز بهم معرفی میکنی . ممنون

ادرارش کم شده بود دکتر گفت روزی ۳۰تا بده

از همون بدو تولد دکتر گفت بده

منم وقتی ۵ ماه رو تموم کرد روزی ۱،۲ قطره چکون میدم

این ماه شروع کردم تاالان دوبار ۵سیسی دادم

منم دکتر گفت بهش میدم اب روری ۵ بار

دختر من سه ماهشه میدم بهش البته به گفته دکتر ها ۲۰ ml با یه قند کوچولو

من ابجوش نبات گاهی میدم با قطره چکون .۶شروع کنه تو شیشه اب میریزم میدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی